RUČNĚ PŘED FINIŠEREM

Využití – nejběžněji používaný rám, dobrý poměr kvality a ceny, vhodný i pro těžkou dopravní zátěž.

Komunikace před pokládkou obrusné vrstvy

1. Příprava šachty

  • Odstraní se základní vrstvy nad provizorním poklopem.

    Vyjme se provizorní poklop a očistí se vršek šachty.

2. Skladba nad šachtou.

  • Vypočte se výška skladby a na spáru 10-20 mm se osadí vyrovnávací prstence, ty vždy navlhčete.

    Rám poklopu se umístí na vyrovnávací prstence do budoucí nivelety vozovky.

3. Fixace a bednění systému.

  • Celá skladba se zajistí proti pohybu stavítkem pro uchycení poklopu.

    Do skladby se nafoukne bednění do šachty.

4. Zálivková hmota.

  • Vždy s vysokou pevností a odolností proti chemickým rozmrazovacím látkám.

    Pokud použiji bednění, lze zálivkou spojit i prstence.

5. Kompletace a ošetření povrchu.

  • Do osazeného rámu osadím víko a pokud je nutné zajistím čepem.

    Povrch poklopu ošetřím minerálním olejem pro snadnější očistění asfaltu.

6. Pokládka vrchní vrstvy.

  • Již uzavřený poklop přejede finišer s asfaltobetonem.

    Očistit poklop od nežádoucích materiálů.

7. Hutnění.

  • Válce hutní obrusnou vrstvu komunikace včetně okolí poklopu.

    Vždy řádně čistit povrch poklopu.

8.Odstranění asfaltu ze spár a otvorů.

  • Před vychladnutím asfaltu je nutné veškeré nečistoty z povrchu odstranit.

    Víko zkušebně vysunout a vrátit zpět.